Δευτέρα, 19 Οκτωβρίου 2015

Εκστρατεία ενημέρωσης κατά του καρκίνου του μαστού…

Ο Οκτώβριος είναι ο μήνας για την εκστρατεία ενημέρωσης κατά του καρκίνου του μαστού.

Από το 1992 η Estee Lauder πρωτοστατεί στην ενημέρωση κατά του Καρκίνου του Μαστού σε ολόκληρο τον κόσμο. Στόχος της είναι η συνεχής ενημέρωση του κοινού για την σημασία της έγκαιρης διάγνωσης και πρόληψης. Η Estee Lauder από την αρχή της εκστρατείας ταυτίστηκε με ένα σύμβολο, τη γνωστή πλέον σε όλους Ροζ Κορδέλα, δημιούργημα της εμπνεύστριας της Εκστρατείας, Evelyn Lauder.Η Εvelyn Lauder ήταν η γυναίκα που ξεκίνησε την εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού. Οι γυναίκες αλλάζουν στάση ζωής!

20 χρόνια μετά μέσω της εκστρατείας έχουν διανεμηθεί από τους πάγκους της Estee Lauder πάνω από 115 εκατομμύρια ροζ κορδελάκια και ενημερωτικά έντυπα σε ολόκληρο τον κόσμο! Οι γυναίκες πλέον είναι πιο ενημερωμένες και η τακτική εξέταση για την υγεία του στήθους δεν αποτελεί πλέον ταμπού

Το 2005 η Estee Lauder επέκτεινε τις ενέργειές της για την ευαισθητοποίηση του κοινού αναθέτοντας στον γνωστό σχεδιαστή Δούκα το σχεδιασμό μιας αποκλειστικής δημιουργίας. Ο Δούκας, αντλώντας έμπνευση από το σύμβολο της εκστρατείας, τη Ροζ Κορδέλα, δημιούργησε ένα Ροζ Βραχιόλι από δέρμα όπου αναγραφόταν το μήνυμα Pink Ribbon. Η αποδοχή και η στήριξη του κόσμου, ήταν συγκινητική και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα το βραχιόλι έγινε sold out και δημιουργήθηκαν λίστες αναμονής!

Η Ελένη Μενεγάκη είναι το πρόσωπο που πρωταγωνιστεί και φέτος στην καμπάνια για την προώθηση του Pink Ribbon Bracelet. Επικοινωνεί με την ευαισθησία και την ευγενική συμμετοχή της, την σημαντικότητα της πρόληψης, ενισχύοντας δυναμικά το μήνυμα της καμπάνιας. Φωτογραφίζεται μαζί με τον σχεδιαστή της δημιουργίας, Δούκα, φορώντας το συλλεκτικό βραχιόλι των 10 χρόνων της Εκστρατείας.

Τα βραχιόλια θα διατίθενται ολόκληρο τον Οκτώβριο στη συμβολική τιμή των 10 ευρώ, από τα σημεία διάθεσης προϊόντων Estee Lauder σε όλη την Ελλάδα. Σκοπός της πώλησης είναι η συγκέντρωση χρημάτων για τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού “Άλμα Ζωής”

καρκίνος μαστού 2015

Kάθε Οκτώβριο όμως κστο πλαίσιο της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού (Breast Cancer Awareness Campaign) της Estee Lauder Companies πραγματοποιείται παγκοσμίως και  το πρόγραμμα Φωταγώγησης Σημαντικών Κτιρίων – Οροσήμων σε ροζ χρώμα με στόχο την ταχύτερη και ευρύτερη διάδοση της γνώσης για την πρόληψη.

Από το 2000 μέχρι σήμερα έχουν φωταγωγηθεί πάνω από 200 κτίρια-ορόσημα και μνημεία παγκοσμίου φήμης σε 70 χώρες, μεταφέροντας το αισιόδοξο μήνυμα ότι η ΠΡΟΛΗΨΗ ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ. Το Hilton Αθηνών, στις 19 Οκτωβρίου θα αποτελέσει σύμβολο Ελπίδας για την πόλη των Αθηνών και θα μεταφέρει το σωτήριο μήνυμα της πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης κατά του Καρκίνου του Μαστού.

Από τις 19 έως και τις 25 Οκτωβρίου κάνουμε viral το μήνυμα της Εκστρατείας ανεβάζοντας φωτογραφίες του φωταγωγημένου HILTONστο Instagram με #PinkHilton, ενώ  τρείς τυχεροί ανάμεσα στις πιο ιδιαίτερες, όμορφες, καλλιτεχνικές και πιο …«PINK» φωτογραφίες θα κερδίσουν και δώρα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του Μαστού της Estte Lauder Companies θα βρείτε στο bcacampaign.com !!

Γιατί όλοι μαζί μπορούμε να τον νικήσουμε … freeminds


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου