Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015

Γνωστός μουσικός προσέφερε 1 εκατ. δολάρια για να του κάνουν ευθανασία

Ο Travis Barker είναι μουσικός και παραγωγός, γνωστός κυρίως για τη συμμετοχή του ως ντράμερ στο γκρουπ Blink 182. Ο 39χρονος Αμερικανός, είχε ένα φρικτό ατύχημα, όταν το αεροπλάνο που μετέφερε τον ίδιο και άλλα πέντε άτομα συνετρίβη με αποτέλεσμα να επιζήσει ο ίδιος και ένας φίλος του. Το περιστατικό συνέβη τον Σεπτέμβριο του 2008, όταν ο ντράμερ πετούσε για την Καλιφόρνια. Τη στιγμή που το τζετ απογειωνόταν, εξερράγη ένα από τα ελαστικά με αποτέλεσμα το αεροσκάφος να συντριβή στο ανάχωμα του αεροδρομίου, στην νότια Καρολίνα των ΗΠΑ.

Μετά την τραγωδία, ο μουσικός υποβλήθηκε σε 27 χειρουργεία καθώς είχε εγκαύματα στο 65% του σώματός του. Ο 39χρονος, μιλώντας στην εκπομπή «Good Morning America», είπε ότι ζήτησε τη βοήθεια από τους φίλους του ώστε να τερματίσει τη ζωή του.

«Το προσωπικό του νοσοκομείου αναγκάστηκε και μου πήρε το τηλέφωνο εξαιτίας των τηλεφωνημάτων που έκανα. Καλούσα τους φίλους μου και τους έλεγα ’’ξέρετε, θα σας καταθέσω 1 εκατομμύριο δολάρια σε όποιο λογαριασμό. Εγώ τελείωσα’’», είπε ανακαλώντας τα όσα εφιαλτικά έζησε. Στη συνέχεια, περιέγραψε τις δραματικές στιγμές που ακολούθησαν την έκρηξη: «Το αεροπλάνο είχε τυλιχτεί στις φλόγες και τα χέρια μου είχαν πιάσει φωτιά, οπότε ξεκούμπωσα τη ζώνη ασφαλείας και πήδηξα έξω από το τζετ, εκεί όπου βρισκόταν η δεξαμενή καυσίμων. Στην πραγματικότητα, ένιωσα το σώμα μου να φλέγεται. Ήμουν μουσκεμένος με τα υγρά καύσιμα και δεν είχα με τι να σβήσω τη φωτιά», λέει και συνεχίζει «έμεινα τελείως γυμνός… έτρεχα και έπιασα τα γεννητικά μου όργανα, γιατί δεν ξέρω γιατί… τότε συνειδητοποίησα ότι βρισκόμουν έξω από το αεροπλάνο… και το αεροπλάνο εξερράγη». Ο 39χρονος είναι πατέρας δυο παιδιών και σύμφωνα με φήμες, διατηρούσε δεσμό με την τραγουδίστρια Rita Ora.newsbeast


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου