Παρασκευή, 9 Ιανουαρίου 2015

Αποτοξίνωση μετά τα Χριστούγεννα

Μετά τις καταχρήσεις των γιορτών, ο οργανισμός μας χρειάζεται ένα μικρό διάλειμμα για να αποτοξινωθεί από την υπερβολική ποσότητα λιπαρών, ζωικών πρωτεϊνών και γλυκών.

Οι διατρογολόγοι συνιστούν τα εξής:

1. Καταναλώστε ποικιλία φρούτων και λαχανικών καθημερινά
2. Πίνετε αρκετό νερό
3. Καταναλώνετε κάθε μέρα ποικιλία δημητριακών.
4. Προτιμήστε τα προϊόντα ολικής άλεσης
5. Προτιμάτε γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλά σε λιπαρά
6. Επιλέγετε άπαχο κρέας
7. Περιορίστε την κατανάλωση αλατιού και ζάχαρης
8. Χρησιμοποιείτε το ελαιόλαδο ως πρώτη επιλογή

Μέχρι λοιπόν το τραπέζι της Πρωτοχρονιάς μπορείτε να ακολουθείτε τα παρακάτω:

• Φροντίστε να καταναλώνετε 3 κύρια γεύματα (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό) καθημερινά και σε σταθερές ώρες.

• Μην παραλείπετε το πρωινό.

• Κάθε κύριο γεύμα θα πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον μία πηγή δημητριακών, λαχανικών και φρούτων.
• Εκτός από τα 3 κύρια γεύματα, μπορείτε να καταναλώνετε και ενδιάμεσα μικρογεύματα-«σνακ» (π.χ., δεκατιανό, απογευματινό).

• Για τα ενδιάμεσα μικρογεύματα, επιλέξτε υγιεινά τρόφιμα, όπως φρούτα, γαλακτοκομικά, δημητριακά ολικής άλεσης, λαχανικά. Η κατανάλωση ενδιάμεσου μικρογεύματος χωρίς να πεινάτε, και ιδιαίτερα η επιλογή λιγότερο υγιεινών τροφίμων, μπορεί να οδηγήσουν σε αύξηση του σωματικού βάρους.

• Είναι σημαντικό να γευματίζετε σε ευχάριστο περιβάλλον, χωρίς βιασύνη και, αν είναι δυνατόν, με την οικογένεια συγκεντρωμένη ή με παρέα.capital

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου